torsdag 30 juni 2011

Snart semester......

Halloj där! En dag kvar att jobba sen är det SEMESTER i fem hela veckor. Hur skönt ska inte det bli? Första veckan ska jag och Oliver leka och vi får se om vi kommer till någon Brandstation för det är det enda han tjatar om "Titta på brandbilarna" och åka tunnelbana såklart.

I morgon så är det bara lite "pappersjobb" som ska fixas, skickas in till stadsdelsförvaltingen så att vikarierna och sommarjobbarna får lön annars är det mesta klart.
I dag har ÄLSKLINGSUNGEN varit med på mammans dagis och jag hade turen att få umgås lite med honom. Han roade sig med att stoppa kludd i en bil när jag ägnade mig åt fakturor.


Efter jobbet åkte jag til Gamla Enskede Bageri och köpte mig ett mycket gott surdegsbröd om ni aldrig har varit där så åk dit, världens godaste bröd!  

I kväll blev det ingen dans men väl ett step up pass.Det var ett kul pass med lite trixiga stegkombinationer, sånt gillar jag.

Den här fina bilden fick på mail i dag av Therese som ligger hemma och är krasslig, tack babe för du var lite uttråkad och ägnade dig åt att surferi!


Här kommer 21 sekunder godis från Allsången! Den här killen kan både dansa och sjunga!
Natti natti och Kramar till er alla
Helene

2 kommentarer:

  1. Varsågod babe!
    PS har nu varit och fått hostmedicin så nu tänker jag bli frisk!!! och också ha semester!
    Kram och ha det så skönt!
    /T

    SvaraRadera
  2. Peter kallar honom Danny Suicide. För att bara man ser eller hör han så vill man ta självmord :o)
    Han är inte Dannys största beundrare kan man nog säga :o)

    SvaraRadera