söndag 12 juni 2011

Summering av dagen

Visst är den underbar den här fina syrenen...SOMMAR!


Tjingeling så här på söndagskvällen, har ni haft en bra helg? Min har varit bra men för kort.
Oliver sov ända till klockan sju i morse då morfarn gick upp och fixade välling, vi fick lite mys tid där, finns det nåt mysigare är nyvakna, sovvarma barn?
Förmiddagen rullade på. Jeanette kom och hjälpte till att städa ur den gamla lägenheten, tack för det!
Sen åkte jag en sväng till Nacka forum och köpte en ny stekpanna! Egentligen var jag på jakt efter et par kortbyor men hittade inga som jag gillade. Men nu kära vänner behöver jag ett litet råd. Långklänning eller inte? Jag såg en väldigt enkel, svart men ..........jag kan inte bestämma mig. så alla kloka råd mottages med största tacksamhet.
På hemvägen ringde en gammal kompis från förr, det blev en lång trevlig pratstund men det är ju trevligare att träffas på riktigt så vi får väl se till att det snart blir av.
Ja annars så har jag varit och tränat, Body combat såklart, fasiken vad jag gillar det såååååå jobbigt men ack vad gött det gör för kroppen tror jag!
I morgon kommer min kära faster och farbror från Malmö och hälsar på, det ska bli jättekul för nu var det några år sen vi sågs.
 Jaha det var allt från mig. Den här veckan är proppad med möten och sommarfester så den kommer att gå fort och det är bra det, närmare semestern blir det då.
Här kommer lite bilder från dagen.
Vällingen ville Oliver dricka i soffan
Päronsplitt till frukost

 Det är faktiskt Oliver som tog den här bilden på sin söndagströtta mormor
 Städhjälp
 Rabarberpaj
 Kramar till er alla!
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar