tisdag 28 juni 2011

Allsångspremiär och TV debut

Halloj Bloggisar
Helt otroligt att just vi, jag och Anna-Lena skulle komma med på tv!!! Så nu är det bara att vänta på anbuden! Ha hahahahahaha.

Det blir en sen uppdatering men jag var tvugnen att dels kolla in hur vi såg ut i programmet och duscha! Fasiken vad varmt det var på Skansen och dammigt.
Vi hade turen att få sittplatser men från början var vi inte nöjda, vi hamnade bakom mixer bordet och vi såg inte en endaste liten skymt av scenen men.........vi satt ju precis i artistgången, just där alla gick under allsångerna. Har man tur eller har man tur! Förutom att vi kom med i tv så har jag "high five-at" MÅNS, sug på den ni!
Vi var så nöjda med kvällen och Måns klarade sig fint!Här kommer lite bilder från kvällen, sen blir det natti natti.
I morgon är det Oliver dag och vi ska gå till Bandängen och plaska i poolen.





 Lotta Engberg hade en spionballong från Liseberg i lufen!


Kramar från Mig till Er alla

3 kommentarer:

  1. Tant-varning. BIG TIME!!!

    SvaraRadera
  2. Vi såg dig allt. Kram och tack för senast. / Christer & Elenor

    SvaraRadera
  3. Kul bruttan!!!!!
    Jag missade igår men idag tittade jag SVT play. Det såg ut att vara riktigt drag däruppe!
    CU / T

    SvaraRadera