måndag 27 juni 2011

Nedräkningen har börjat

SNART SEMESTER......bara 4 dagar kvar att jobba, me like!

God kväll Darlings, hur har ni det i sommarvärmen? Visst är det ljuvligt och i kväll går mina tankar till de tappra HAMMARBY fansen som enade försökte heja fram sitt lag på Söderstadion. Va f*n hände, förlora mot Ängelholm.....jösses! Jag gissar att det är tyst i bilen tillbaka till Köping.

Vilken toppendag jag haft idag trots mycket "flängande" fram och tillbaka mellan mina tre förskolor och mycket babblande både live och i telefon. Vissa människor gör mig sååååå glad och fyller mig med positiv energi, tack för att ni finns!

På vägen hem från jobbet åkte jag till Olssons tyger i Sickla för att köpa en ny dragkedja till min grårutiga klänning. Som vanligt kom jag hem med lite annat oxå, två frottéhanddukar, en  ny badrumsmatta, en burk Skagenröra och bröd. Så middagen blev alltså varsin toast Skagen, men min variant var med morötter. Ovanligt va?
Såååååå gott

Vilken mesig min jag gör......
Nu är dragkedjan bytt och duschen väntar på mig.
I morgon blir det Allsångspremiär med bästa Anna-Lena, vi ses i morgon!
KRAMAR
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar