onsdag 29 juni 2011

Bad och bugg!

Hoppsan vad fort det blev kväll....... men vilken härlig dag jag haft! Vädret är toppen, Oliver och jag har haft det så mysigt i dag, jag har kramats med allas vår Kicki och inser att parken inte kommer att vara sig lik utan henne, snyft, och så har jag varit och dansat på Grönan......
Oliver är väldigt bra på att klättra......

 Snyggaste badkillen


Det var allt från mig nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta läsa min spännande bok, see u!
Kramar och natti natti
Helene

4 kommentarer:

  1. ja de va en jävligt tung hemresa, jävligt tung :-(....35 mil tur och retur en måndag kväll, e man knasig eller e man knasig :-) Ja förmodligen, eller kanske inte :-) de e ju Bajen som lirar å vi e Bajare. Söderstadion är så...ja jag vet inte men, gemenskap, förväntningar, hopp, stämmning, glädje, lidande kanske nån slags kärlek till och med.... Så vi åker igen och igen och igen.... Vi åker snart igen, skulle kunna åka varenda jävla match egentligen
    :-)

    SvaraRadera
  2. Till Claes: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla Zzzzzzz.... :o)

    SvaraRadera
  3. Till Icka, du fattar ju ingenting..... Ingenting :-)

    SvaraRadera
  4. Till lilla morbror: Kanske lika bra det. Det där verkar ju väldans invecklat :o)
    Puss

    SvaraRadera