lördag 25 juni 2011

Löprunda runt sjön!

Jo ni jag har varit ute och sprungit, förvånade? Jag med. Men jag måste erkänna att det var helt okey......men mer träning inför midnattsloppet måste det nog bli om jag ska klara av att ta mig runt banan under 60 minuter. Vilken underbar natur vi har och det är gratis!

Dagens middag 
VARMRÖKT LAX OCH FRANSK POTATISSALLAD
Efter maten så tog jag premiärbadet i vårt badkar, jag hade köpte en väldoftande BADBOMB som gjorde mig "sällis" men jag föredrar faktiskt attt duscha.

I morgon ska vi åka till Icka och Peter så i morgon får det absolut inte regna!
Tjingeling! 

2 kommentarer:

  1. Vet du? Jag gjorde en Forrest Gump light idag, jävligt light, ska jag tillägga.
    jag tänkte kuta 1 timme idag, men jag kände mig pigg vid drygt 10 km, så jag tänkte,,, va faan :-) Jag kör fem till... dom fem gick också bra så då tänkte jag springer lite till.... Å vips så hade jag kutat 20 km... Då tänkte jag, va faan, ja ska ju kuta halvmaran i september, å så långt har jag inte sprungit sen 97... Jag kutar 21,1 så får vi se. det gick bra.... 2,05,23 på halvmaran. Helt Ok! ..fast lite öm i ljumskarna var jag de sista tre kilometrarna, det måste jag erkänna... Får se hur det är morgon.... Rullator varning förmodligen ha ha

    SvaraRadera
  2. Ha hahaha du är galen! Jag var sååååå nöjd med min lilla obetydliga insats på knappt 5 km.....säger som Veronica Maggio "jag kommer......efter dig sakta men säkert! Puss från storasyster

    SvaraRadera