söndag 5 juni 2011

Dagens uppdatering!

Sover såååå gott i mitt nya sovrum, tyst och svalt precis som jag vill ha det när jag ska sova. Vaknade av kaffedoft och tidningsprassel vilket är helt okey.
Mitt mission i dag var att fixa gardinstänger till kök/vardagsrum så en tur till IKEA blev det med Oliver och mamman, så nu är gardinerna uppsatta!
När vi kom hem så somnade Oliver och mamman i soffan, morfarn i sängen och jag ägnade mig åt att fixa middag till dem och mams och paps. Fläskfilégryta med paprika/chili, färsk potatis och "harrys kuvert" och till efterrätt så åt vi GB´s nya glass "Kuckelikola" SUPERSMARRIG!
När gästern åkt hem så var det äntligen dags för mig att åka och träna, i dag var det realese av det nya "Body Combat - programmet" och jag kommer garanterat ha träningsvärk i rumpan i morgon för passet innehöll sammanlagt 900 kickar!
Nu ska kroppen få sig lite välbehövlig vila, chill i soffan till reprisen av SOLSIDAN!

Förresten så här ser det ut i nuläget lite fotografier och tavlor ska upp på väggarna ......

KRAMAR
Helene

1 kommentar:

  1. Snyggt och ljust och fräscht!
    Hoppas ni kommer att trivas!

    SvaraRadera