söndag 26 juni 2011

Söndag och solsken

Tjingeling SUNSHINES!
Helt okey väder idag, inget regn och det gillar jag.
Har ni haft en skön midsommarhelg? Min har varit bra, massor av god mat och dricka men även en gnutta motion och då menar jag min lilla löparinsats i går. Men den bleknar ju om jag jämför med lillebrors löpning igår.....2 mil! BRA JOBBAT och jag lovar att stå där och heja när du ska springa halvmaran!

I dag så har det inte blivit så mycket motion men massor av frisk luft, vi har alltså åkte mycket hoj i dag. Vi åkte till Icka och Peter och fikade på deras soliga altan, så varmt och skönt. 


 På hemvägen lyckades jag övertala mannen att stanna vid Mångfaldens Hus i Turinge. Tänk er ett helt hus fullt med underbara inredningsprylar och tyvärr så är shopping inget att tänka på när man åker hoj och saknar sidoväskor.

Helgen lider mot sitt slut och nu har jag bara 1 vecka kvar att jobba innan det är SEMESTER i fem veckor, det ska bli sååååååååååå skönt.

Kramar till Er alla
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar