fredag 10 juni 2011

Life is lovely

Halloj vänner denna ljuvliga fredag!
Hur har ni det i värmen? Visst är det SKÖNT och håll med om att allt känns betydligt lättare, roligare, mysigare, härligare när SOLEN skiner. Det tycker jag iallafall.
Ja den här fredagen har varit såååååååå bra och jag har fått njuta av vädret hela dagen både på jobbet och efter! De ni det är lyx för mig som i vanliga fall är "stuked with my computer". Såna här härliga dagar lever jag länge på!

När jag kom hem , håll i er nu, så cyklade jag och mannen till Sköndal för en liten fredagsfika hos mams och paps.



Efter fikat cyklade vi hem och fixade lite mat. Det blev biffteki och tzatziki och till det sippade vi på vinet jag fick av Monica, min chef/kollega, i dag. Hon är världens mest omtänksamma och braiga chef, med vinflaskan följde även en kruka med blommor och två somriga stolsdynor, TACK!




Trevlig fredagskväll och kramar
Helene
Kom ihåg att njuta av livet, ta var på varje stund, varje dag.......... CARPE DIEM

1 kommentar:

  1. Jösses...jag höll på att ramla av datastolen när jag såg bilden på farsan med cykel. Jag menar...den har ju ingen motor så han måste ju göra allt jobb SJÄLV. Inte min stil precis :o)

    SvaraRadera