torsdag 2 juni 2011

Packat och uppackat

Tjingeling FRIENDS! Jaha flytten är avklarad, det gick kanonbra. Kanske för att vi hade världens bästa flyttgäng med oss, fasiken vad alla kånkade och slet. Icka Peter och "Baggen" svängde upp med lastbilen 07.45 och lite senare kom familjen Ericsson -Jansson, 11,30 var allt klart och då hade vi till och med äta lite flyttkorv och mackor! TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN!
Resten av dagen har jag roat mig med att packa upp, men jag känner mig väldigt nöjd med mitt förarbete, ordning och reda, uppmärkt och bra packat så det var bara att fylla skåp och lådor.Nu är det lite smått och gott kvar att fixa typ "lull lullet".
Nu har vi precis kommit hem från O´Learys där vi åt middag, trevligt med ett bra matställe i lilla Farsta. Resten av kvällen blir chill i soffan.
Här kommer lite bilder från gårdagens IKEA besök och dagens flytt.





KRAMAR till er från en trött HELENE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar