fredag 1 juli 2011

YES YES YES....

..Nu är det äntligen SEMESTER i fem hela veckor, UNDERBART

Hallå vänner nu är det fredagskväll, veckans bästa dag och chill i soffan. Jag passar på att blogga lite innan filmen börjar. Dirty dancing.....undrar hur många gånger jag sett den men i kväll så lär jag nog somna innan finaldansen för jag är så himla TRÖTT zZzZZzZzZ, det har varit en "hård" vecka!

Plötsligt händer det.... 50:- i vinst. Semestern är räddad. Ha hahahaha.....

Veckans shopping har mannen stått för. Han har köpt sig en iphone och jag tror knappt han har lagt ifrån sig den när han sover. Tänk jag har bestämt för mig att någon sa "en sån där behöver man verkligen inte, min Ericsson fungerar så bra...." det var då de.


Jag hoppas verkligen att mitt semesterväder blir bra så jag och Oliver kan åka och bada nästa vecka annars får vi väl hitta på andra saker att göra nu när vi ska semester ihop en hel vecka. Lyxig va, jag och Plutten ......."mysigt mormor"


Avslutar med den här vackra bilden.....Ta mig till havet.........

Kramisar
från en semesterledig bloggerska
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar