onsdag 8 juni 2011

OLIVER onsdag !

God kväll Darlings!
I dag har det varit VÄDER i alla möjliga former men ingen har väl iallafall frysit!
Vaknade i morse med en "nice" huvudvärk och trots flera alvedon så höll den i sig till alldeles nyss så nu hoppas jag att den inte återkommer! Bye bye huvudvärk........
 På jobbet är det planering av höstens barn och personalgrupper som är på G, vilket aldrig är lätt! Är det ett "typiskt kvinnligt" drag med allt detta "kännande och tyckande"? Hur som helst nu har de 3 förslag att ta ställning till, deadline tisdag.

Hämtade den lilla ÄLSKLINGEN i dag när vi kom ut på dagisgården säger han - Mommo vänta....jag ska cykla i vattnet! Och då väntar mormor såklart.

Vi tog bussen till Globen och gick en sväng i leksaksaffären där vi köpte en jeep som både blinkade och lät! En sak jag undrar över är varför måste alla leksaksbilar vara fastskruvade i en platta inpackade i en kartong? Tur att det finns snälla expediter som är utrustade med skruvmejslar.

Vi åkte tillbaka till Rågsved för att vara med på sommarfesten på min ena förskola, en trevlig fest där alla familjer tar med sig mat från sina hemländer och bjuder på, ett jätteknytis alltså. Mamman hämtade Oliver och jag tog tag i diskandet........

Nu är det tomt i vår gamla lägenhet så på lördag ska vi städa och tvätta fönsterna och sen är det bara att lämna ifrån sig nycklarna.
I morgon ska jag och bästa Anna-Lena ut på galej, KUL, och snart är det fredag, äntligen!
KRAMARHelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar