söndag 19 juni 2011

Det regnar här i Stockholm i dag.......

Tjingeling BLOGGISAR, vilket trist väder ! Det har regnat oavbrutet sen jag vaknade i morse och himlen är så grå, vad hände med det underbara vädret vi hade?

En liten ljusglimt i mörkret var det när Oliver dök upp med mamman och pappan. De hade varit på Spårvägsmuseet där Oliver hade köpt sig ett tåg. 
Vi andra fikade men Oliver tog sig en glass.

Men tack vare vädret så är nu mina garderober nu i toppskick och jag har insett att mina favvofärger är svart, vitt, rosa, blått och grått!
Dagens middag blev färsk laxfilé men romsås och färsk potatis och en lass morötter förstås, det var väldigt gott.

Söndagkvällen går mot sitt slut och i morgon är det jobbardag igen men det är ju bara fyra dagar att jobba, tack för det midsommarafton! Vi åker väl som vanligt till Köping och myser med La Familia och vi håller alla tummar vi kan för att regnet håller sig långt borta den dagen!
Massor av kramar till er från mig!
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar