onsdag 1 juni 2011

Aptrött.......

Fasiken vad vi har slitit i denna dag! Jag gick upp sju i morse och sen dess har jag varit igång så nu är det en välbehövlig dusch och sängen som gäller.
Jag vet inte hur många vändor vi kört med "smågrejor" i dag. Mitt på dan tog vi oss till IKEA för idag fanns byrån jag skulle ha köpt i måndags och vi hade trevligt sällskap av ÄLSKLINGSUNGEN. Morfarn höll på att avlida på IKEA dels för att han verkligen hatar den affären och sen blev det ju inte bättre av att Oliver prövade sängar, lekte titt ut, utmanade morfarn i en springtävling mellan hyllorna.....Jag är nog rätt van märker jag och hetsar inte upp mig för sånt,men det gjorde morfarn. Oliver och jag hade dock ganska kuligt! Morfarn blev tyst och på bättre humör när han fick kaffe och en bulle, Oliver valde en mjukglass, men fattar ni hur billigt det är att äta/fika på IKEA, 10:- för detta!

I morgon kommer den stora lastbilen och kör resten sen blir det väl en helg med "fix och lull lull"!
Konstaterar med följande bilder att en flytt kan se väldigt olika ut!
GOD NATT och Kramar till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar