lördag 18 juni 2011

Hoppsan!

Redan lördag kväll och vad har hänt sen vi sågs sist? I går så var det en "busy day" och jag tillbringade största delen av min arbetsdag i bilen.
Klockan 06,40 Skjutsade mannen till jobbet i Älvsjö, åkte sen till mitt jobb och fixade ett fotokollage till en av "tjejerna" på förskolan som går i pension, nästa utflykt var till Västberga lås för att göra nycklar till förskola 3, sen till förskola 2 där jag fixade fakuror och skjutsade chefen till Öppna förskolan H-dalen där vi lite senare skulle fira av annan i vår enhet som oxå går i pension men innan dess skulle jag hämta smörgåstårtor på Älvsjö konditori och blommor i H-dalen.
Klockan 12.00 var jag tillbaka och firandet kunde börja! SUPERGOD smörgåstårta var det.
Tillbaka på förskola 2 och pussade lite på Oliver som var med mamman på jobbet och sen åkte jag till förskola 3 där jag lämnade nycklar och då hade klockan hunnit bli 15.00! Over and out och jag åkte hem.
Hemma var Icka och doggisarna som väntade på att Peter skulle sluta jobba så de kunde åka hem till Tallkottevägen.......
Sen var det dags för mig att duscha och fixa till sig inför personalfesten som var väldigt trevlig och tack mina kära kollegor för vinet och den fina blomman!



I dag så startade jag min dag med att cykla till Flex och träna, det blev en Step up klass och av den fick jag världens energi och fixade lite saker här hemma. Gardinerna är nu upplagda, tvättkorgen är tom, renbäddat i sängen och i kväll har jag till och med sett en hel film på TV. Filmen var både kul och romantisk och jag snörvlade som vanligt när "de får varandra" på slutet.
AMOR VINCIT OMNIA! Den kärleken, den kärleken så mysigt.....
Kramar
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar