måndag 13 juni 2011

Rabarberpaj och finfrämmande

Bon soir mon ami´s! Hmmm undrar om det var rätt? Det ska iallafall betyda god kväll mina vännner.
Jobblångmåndagen avklarad, skönt, och jag cyklade faktiskt i dag och det var härligt uppfriskande. Cyklade dock "gatvägen" eftersom jag inte gillar Snösätravägen tidigt på morgonen, den är lite "scary" för min smak.

I kväll hade vi huset fullt av fikasugna gäster. Christer och Elenor, min faster och farbror som bor i Malmö är i stan några dagar, kul att träffas för det blir ju inte så ofta, tyvärr. Mamma, pappa Jeanette, Micke och Oliver kom oxå och mumsade Rabarberpaj och vaniljvisp.

Om jag håller på med min Iphone så var det ingenting mot vad Bröderna Wilhelmsson gjorde i kväll, det jämfördes appar och visades kartor, bilder och andra "viktiga" funktioner men jag tycker förresten att de är rätt coola och "up to date"!

Oliver höll igång gammelmormor....
Nu är det snart dags att tacka för i dag, men först en dusch!
Godnatt min SKATT........
Kramar
Helene

1 kommentar:

  1. Vi bugar och tackar för en härlig kväll, fika och rabarberpaj med tillbehör. Höjdpunkten var ju så klart charmknutten Oliver. Roligt oxå att träffa mamma Jeanette och pappa Micke. Tur med vädret hade vi med, och många nya upplevelser i Stockholm. Många kramar till dej och Johan från Faster och Farbror

    SvaraRadera