lördag 11 juni 2011

Älsklingsungen sover över

Vi fick en lite nattgäst som nu sussar gott i mormor och morfars säng efter 3 Alfons sagor och en flaska välling!

Ännu en dag med toppenväder! Visst är det härligt!
Min dag startade med nagelfix hos Marina i Haninge. Alla mina egna naglar gick av under flytten så nu var det dags att "fejka" sommarnaglar.
Annars så har dagen mest handlat om tvätt, matlagning och sol. En ganska vanlig lördag för min del, kul? Nja but someone has to do it!
När Oliver kom så la han beslag på morfarn som just nu innehar 1:a placeringen på Oliver topplista. De har kört bilar, varit i sandlådan, busat och kollat youtube - klipp på brandbilar och tunnelbanor!
Jag fick iallafall förtroendet att läsa kvällen godnattsagor och fixa välling.
Nu blir det filmtajm, vi ska se nån rulle med Bruce Willis, Red tror jag den hette men först ska jag hoppa in i duschen!
Trevlig lördagskväll all fina, här kommer lite bilder från dagen.



 Mormors pojke - gillar MORÖTTER!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar