fredag 15 juli 2011

Tyresö handelsträdgård, vintermat och födelsedagsfirande

T.G.I.F eller Thank god it´s friday! Men när man har semester så spelar det egentligen ingen roll vilken dag det är! För dom som ska jobba på måndag så är det säkert inte kul att det är fredag, typ mannen, men snart får han vara ledig igen.
Jag däremot har SEMESTER fortfarande och nästa vecka är min egen vecka. Vad ska jag hitta på? Jag gillar ju att vara ute så jag hoppas att vädret är på min sida så det blir lite sol och bad.

I dag så har jag och finaste mamsen varit på lite turné, vi åkte bland annat till Tyresö handelsträdgård där jag köpte mig en jättefin ros.



Hem till Farsta och lite fredagsstädning/tvättning/matlagning. Blev så sugen på kalops i dag trots att det känns som vintermat men hur som helst gott blev det!
Nu har vi precis kommit hem från Hagsätra där vi varit och förskottsfirat Olivers storasyster Ellinore som fyller år på söndag.
Fredagskvällen här hemma blir nog framför TV:n tittandes på en film vi fick låna av Jeanette/Micke.
Lite bilder blev det och här kommer dom!


Kramar till er alla
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar