söndag 24 juli 2011

Fika och fotopromenad

Hallåååååå!
Vi åkte till Icka och Peter för att fika men oxå för att fira Peter i förskott, han fyller ju år på riktigt i morgon, så HIPP HIPP HURRA!

Vi fikade och sen gick Icka och jag på en fotopromenad. Hon är såååååå duktig på att fotografera och jag försöker lära mig av henne. Ett nytt objektiv står nu överst på min önske/inköpslista. Gå in på hennes blogg och titta på hennes bilder http://www.chokladmonstret.se/.

Bjuder på ett litet axplock av bilder som jag tog i dag, några blev jag riktigt nöjd med. Tack för tipsen ICKA!



 Far och dotter


Det var allt från mig för i dag. Två veckors semester kvar och inget är planerat. Jag hoppas dock på finväder såklart så vi kan ut och åka motorcykel......

Kramar till Er alla och glöm inte att vara rädda om varandra och ta tillvara på varje sekund av livet!
Helene

2 kommentarer:

  1. Men hallå...för fan va fet jag är! Nä...det går inte. Måste börja göra nåt åt min kroppkaka...
    Tack för idag!!!

    SvaraRadera
  2. Ha hahhhaaaa ett tips kan vara att säga farväl till chokladen kanske? Puss

    SvaraRadera