måndag 4 juli 2011

MYS måndag

Vaknade kvart i åtta av nån som säger - Men va e moffar? Var han tagit vägen? Behöver jag säga att Oliver gillar sin morfar väldigt mycket just nu?

Lite morgonmys blev det ändå för läsa sagor och göra välling de e mormorn bra på! Vi gjorde oss ingen brådska utan vi tog det lugnt för vi har SEMESTER. Bäddade, tvättade och lekte lite innan vi klädde på oss och tog tunnelbanan in till stan.

Vi lunchade på Mac D och efter det så somnade junior i vagnen och då passade mormorn på att kolla lite på rean. Men inget fynd blev det, men väl sandaler, kalsonger och några bilar till min semesterkompis.
När vi sen kom hem till Farsta igen så fikade vi i centrum, älsklingen och jag, såååååå mysigt!

I kväll var jag och Ourania VIP-gäster hos Fernando på Tyresö gym, han bjöd som vanligt på ett galet fartigt och svettigt ZUMBA pass. KUL!
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och läsa, jag har en hel trave deckare och kärlek på mitt sängbord, men det blir nog inte många rader för det blev ju inte så mycket sömn i natt när virvelvinden låg mellan oss.

Tjingeling och natti natti!
Kramar
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar