söndag 3 juli 2011

Sweet Sunday

Älsklingsungen ligger utslagen i vår säng och sussar så gott efter en busig och rolig eftermiddag/kväll.

Vi har alltså en liten nattgäst, mysigt, och i morgon börjar vi vår semestervecka tillsammans OLIVER och jag. Ja det verkar inte bli något badväder de närmaste dagar men nåt roligt ska vi väl hitta på. En sväng till Icka och vovvarna blir det iallafall.

I dag har Clarre och Susanne varit och "förskottsgrattat" mamma som egentligen fyller år på tisdag, vi det vill säga jag, mannen och Oliver blev oxå bjudna på middag, köttfärsgratäng som var supergod, tack för maten säger vi.
Här kommer lite bilder från dagen, lekte lite med bilderna tyckte det blev som Oliver säger "Hiiit koooolt!
 Kan du ge mig en "pose"? Den här blev det!
 Moffar...........
 Matdags
 Kolla mommos bil!
 Clarre fick Oliver att kikna av skratt
 Undervisning i det finska språket,....Ok Kas jag lyssnar!
 Når vi kom hem badade Oliver och morfar
Sen blev det Alfons på datorn och en tunnbrödsmacka med leverpastej!

Nu ska jag avslöja dagens shopping,
TA TATA......ett par svarta sommarskor! Men hur många par skor har du egenligen sa mannen när jag kom hem. Mitt svar: Många! Hahahaha
SNYGGA VA? Mmmmm love them!
Söndagskramar
från mig till Er
Helene

1 kommentar:

  1. Var det verkligen din bil han pekade på? Jag tror det var Kaas bil! hihihi
    Tack för en fin dag!
    Kram svägan

    SvaraRadera