torsdag 14 juli 2011

Klippning, fika och ett Step up pass

Är det nån som sett solen? Fasiken vilket trist väder jag vill ju åka och bada och sola! Hoppas att nästa vecka blir bättre.
I dag var det frissatajm, det var väldigt mycket hår som försvann. Jag fattar inte hur mycket hår vi "tjejer" har begåvats med i vår familj, otroliga kalufser. Det var ju inte så konstigt att ett av mina smeknamn i skolan var Svinto!
Efter klippningen som tog 1,5 timme mötte jag mannen på Fjällgatan, en liten fikadate så där mitt på dagen, NICE!
Jag slutar aldrig att facsineras av utsikten därifrån, sååååå VACKERT!




Mannen åkte sedan hem och jag tog mig en sväng på Söder, sommarStockholm är fint och mysigt att promenera i. Sen åkte jag till Nacka forum och lämnade tillbaka ett par sandaler jag köpt och tiden går så fort när jag är på shopingturné och det var dags att handla lite mat och dra sig hemöver. Mannen hade beställt falukorv och stekt potatis men det var jag inte sugen på så jag köpte en bit varmrökt lax till mig, vilken var jättegod!

Hade lite träningsabstinens så ett Step up pass innan middagen var ett måste!
Nu är vi mätta och nyduschade och jag tror att soffhörnan vill ha mig där, hahahaha!
Kramar
Helene

P.s. Mitt fyrfota barnbarn Berit är krasslig, hon är gammal och har ont i sina leder så nu är hon ordinerad smärtstillande, vi hoppas att det blir bättre och att hon slipper ha ont!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar