lördag 30 juli 2011

Lördag!

Halloj vänner denna härliga lördag!
Är allt bra? Här i Casa Ericsson är det lugnt och slappt efter en smarrig pastamiddag på balkongen i den sena kvällssolen.
Ett vintips TRAPICHE från Argentina supergott och väldigt lättdrucket! Hahahahaha
Dagen började väldigt tidigt för min del. Vaknade 6,30! Hur kul är det en lördag när man är ledig? Nåväl det var bara att dra igång kaffebryggaren och ta in DN, laddad för lördagskrysset. Ja men då fanns inte den delen med i tidningen....grrrrrr.
Jag åkte sen in till centralen för att "vinka av" OLIVER och mamman som skulle åka tåg till Krylbo, gissa om det var en mycket förväntansfull kille som stod på perrongen.
Handlade på hemvägen men insåg när jag kom hem att jag "glömt" att köpa en ny kruka till en av blommorna så det var bara att hoppa in i bilen igen och när jag ändå var ute och for så blev det en sväng till kyrkogården.

Regnet som skulle kommauteblev så vi åkte till Fjällgatan och fikade, jag passade naturligtvis på att fotografera den vackra utsikten!
Det blev en sväng ut till det vackra Djurgården oxå. Mycket att titta på, ett brudpar som fotograferades, ett gäng Segwayåkare som spelade krocket.........det blev lite bilder dår oxå.  Många bilder blev det, titta om du orkar/vill.
















Kramar
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar