onsdag 13 juli 2011

Hemma igen

Hej svejs bloggisar, har ni saknat mina inlägg? Jag har iallafall saknat er. Jag gjorde ett försök att blogga via min iphone men gav upp det var alldelse för pillrigt och jag fick inte in några bilder så jag håller mig till det jag kan, min lille laptop.
Vi hade det bra på vår lilla minisemester i Rättvik med omnejd och tur att vi inte åkte MC för gårdagen bestod av ett evigt regnande och i dag var det såååå himla kallt.
Vi åkte runt Siljan och vi tog oss även upp till Ingels där vi hyrde ett hus i början av 90-talet. Huset låg mitt uti i ingemansland, väldigt vackert men väldigt ensligt. Det spelades mycket kort den sommaren eftersom det regnade konstant i 4 veckor!!!!!
Jag har satt ihop några bildkollage från vår lilla tripp, jag hade lyckats ta 224 bilder! Här har ni några av dem.

På väg till Rättvik stannade vi i Sågmyra där mitt "gamla dagbarn" och Jessicas och Jeanettes kompis Kimmy har öppnat Bubbleroom outlet, han blev väldigt överrsakad när jag klev in i butiken vill jag lova!

Här bodde vi! Ett kanonställe med en väldigt trevlig värdfamilj. Stället rekommenderas verkligen.


Några bilder från trippen runt Siljan!

På marknaden i Rättvik hittade vi den här t-shirten till Oliver!

Oliver och mamman kom på en snabbvisit och av den lille ÄLSKLINGEN fick jag mitt favvokaffe och den här fina hjärtastenen! Älskar Dig oxå OLIVER!


Vi åkte faktiskt och dansade på Grönan i kväll. Drifters spelade och jag gillar deras låtar, en härlig mix av bugg och "tryckare" bjöd de på.
I morgon är det äntligen klippdags för min del, hur skönt som helst ska det bli att av med lite av "mössan".

Nu ropar John Blund på mig....sleep tight and don´t let the bedbugs bite!
KRAMAR
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar