söndag 10 juli 2011

Söndagslunk

Hej hej VÄNNER!

Startade morgonen, efter kaffet förstås, med 1,5 timmes power walk. HÄRLIGT och UPPFRISKANDE. Jag var nyfiken på hur den nya träbryggan såg ut som de byggt vid Hökarängsbadet, den var väldigt fin så den premiärgick jag och kom fram på Plantagens baksida. Därifrån fortsatte jag mot Ågesta och "runt" Magelungen och hem och då kom regnet!

Åkte sen på en liten shoppingtur till Skärholmen. Dagens fynd blev en svart långklänning! Ett reafynd 149:-.
När jag kom hem igen så hade det slutat och regna så vi åkte en sväng med tvåhjulingen till Saltsjöbaden och åt varsin glass, i dag med! Jag prövade hallon med saltlakrits faktiskt riktigt god.

En veckas semester tillsammans har vi nu och i morgon åker vi till Dalarna på några dagar. Vi´har velat fram och tillbaka bil eller mc men vädret i Dalarna bjuder på ostadigt och regn de närmaste dagarna så det blir bil.

Ha en skön söndagskväll!
KRAMAR Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar