måndag 25 juli 2011

Oliver och objektivet

Go´kväll gott folk!

Yepp det blev ett nytt objektiv till kameran idag. Så nu hoppas jag på vackert väder i morgon för nu vill jag ju ut och fotografera och testa.

När jag varit inne i stan och köpt min lilla nya leksak så åkte jag till Hagsätra till Plutten och hans mor och där fick jag leka med bilarna. Jag gillar Olivers stil, oftast raklång på golvet, så härligt koncentrad och inne i sin lek.


Ja detta lilla A-barn har oxå slutat med blöjor, både på dagen och på natten!
- Mormor....bajskorven kom i tolaletten! Blev jag informerad om.

Det blev ett kort besök i dag men trevligt och mysigt.
Vad hände sen då? Åkte hem och fixade på objektivet och sen har jag lekt och testat....kul!




 När jag ändå var igång att testa och leka så testade jag ett nytt recept på Fläskfilé i dag. En gryta med tunnt skivad filé,soltorkade tomater, dijonsenap, creme fraishe, grädde salt och svartpeppar. GOTTGOTTIGOTTGOTT!

KRAMAR och KÄRLEK
till Er
Helene 

 DAGENS GRATTIS säger vi till PETER som fyller 45år i dag! HUrra HUrra HURRA

1 kommentar:

  1. Har ett liknande recept på fläskfilegryta fast istället för soltorkade tomater ( yeck, me no like) har jag hackad gul lök :o) Om du undrar liksom :o)

    SvaraRadera