fredag 22 juli 2011

GOLF.....kan det va nåt för mig?

Jag har länge funderat på det här med golf. I dag har jag iallafall provat. Åkte till Tyresö golfklubb där jag fick god och vänlig"experthjälp" och massor av råd och tips. Golf är väldigt mycket svårare än jag föreställt mig men jag tyckte faktiskt det var roligt. Mina tidigare golferfarenheter är från nötta minigolfbanor som vi roade oss med att besöka när vädret var trist och ungarna små. Lite skillnad kan man lugnt säga.
Jag lovar att hålla er uppdaterade om mina golfplaner!

Golf Ball

God kväll sweeties!
Var det någon som missade åskovädret i morse? Kan inte tro det va. Men det vände snabbt till supervärme och sol. Just nu står termometern på......

Jag skjutsade mannen till jobbet eftersom jag behövde bilen för att transportera mig till golfbanan. Detta var väldigt hemligt, jag hade inte berättat för någon om mina golfplaner. But now it´s in the open men förvänta er inte någon ny Annika Sörenstam! :-)

I dag bjöds det på TACOS i Casa Ericsson, ja utom till papsen förstås som inte är så förtjust i nymodigheter, men grönpepparbiffar och kokt potatis gick ner.
Oliver med ma+pa och mams och paps var alltså här och åt. Så nu sitter vi och smårapar tacos och sippar på det sista dropparna vin.
Olivers favoriter i dag var morfarn och gammelmormor, han turades om att låta dem leka med honom, så snällt.








 Jaha det var allt från mig för i dag. Nu har vi två veckors semester tillsammans jag och mannen och vi får se vad vi/jag hittar på!

Ha en skön fredagskväll.....
Kramar
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar