tisdag 19 juli 2011

Solen kom tillbaka!

I morse kom den som på beställning, SOLEN alltså. Eftersom fika i guds fria natur stod på agendan så var det ju såååååå perfekt.

God afton vänner! Hur har ni det ute i sommar Sverige?
Dagen som den vi haft i dag vill man ju gärna ha fler av, allt blir sååå mycket trevligare och mysigare när solen skiner.
Två och en halv vecka kvar av semestern, fasiken vad fort dagarna går när man är ledig! Nu gäller det att ta vara på varje minut och njuta av ledigheten.

Svängde förbi mannen och hämtade den nya långpannan på hemvägen från Skrubba och jag hann även med ett stopp hos GULLUNGEN! I dag var han lite bussigare med pussarna, tack för det min lilla älsklingsunge!
När jag kom hem så satte jag mig på balkongen med en mugg kaffe och senaste Hänt i veckan, mycket roligt skvaller.......Jag tror och ögonen föll ihop en stund i värmen antar att jag behövde en liten power nap efter all den friska luften idag.

Nu ska jag hjälpa Inspector Barnaby med morden i Midsomer!
Kramar
Helene 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar