onsdag 9 mars 2011

Tvärbana till Sjöstan

Go´kväll alla fina! Äntligen kom onsdagen och dags att mysa med OLIVER. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag möts av "Kolla MOMMO kom" och en bamsekram, denna känsla är såååååå underbar, jag bara smälter och njuter.
Sen blir jag ju extra stolt och glad när jag får höra av personalen på Olivers förskola att han börjar prata om mommo kommer redan på morgonen. Onsdagen är vår dag!
Som vanligt så får Oliver välja och i dag ville han åka spårvagn(tvärbanan) sagt och gjort det blev en tur till Hammarby sjöstad där vi tittade på fåglar, båtar och på en helikopter som flög över oss.
Här kommer några bilder från vår lilla utflykt
Åker kana i snön utanför sin förskola
På perrongen, -Va é munnelbanan?
-Kolla mommo......många bussar....en traktor......en lastbil.........en till buss....
Oliver tittar på färjan
Stunder av lycka....
Kramar och ha en härlig kväll, nu ska jag åka och dansa en stund på NSW....tjingeling darlings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar