måndag 21 mars 2011

Bra start på veckan

Hej Måndag!
Hur har Er vecka börjat? Min har börjat "typ" kanonbra. På jobbet börjar avdelningen "sätta sig" och barnen är så fina och härliga små personligheter, vilket jobb jag har, underbart!
I kväll har vi haft personalmöte men jag gick lite tidigare eftersom vi skulle titta på en lägenhet i samma område som vi bor i. Den var så fin och fräsch byggd 2009, vi står först i kön och vi tackade ja så nu är det bara att vänta. Mer info kommer!
Mer "braigheter" är alla underbara, härliga och roliga mail jag fått, i dag, TACK, och det braiga vädret kan man ju bara inte låta bli att gilla och på Aftonbladets första sida står.......... ME LIKE!
Nu har jag hängt undan dunjackan och curlingkängorna är nedpackade, så bye bye vinter!
________________________________________________________________________________
Jag har fått en utmaning av ICKA. Den går ut på att lägga upp ett foto om dagen på olika saker/teman.

Här är listan:
Dag 1: Självporträtt

Dag 2: Favoritpryl

Dag 3: Familjemedlem

Dag 4: Min hobby

Dag 5: En gammal bild

Dag 6: Tema "grön"

Dag 7: En bild som aldrig lagt upp

Dag 8: Favoritbild

Dag 9: Dagens

Dag 10: Detta gör mig glad

Dag 11: Tokigt

Dag 12: Min vardag

Dag 13: Tema "ljus"

Dag 14: Vinterbild

Dag 15: Kärlek

Dag 16: Självporträtt svart/vit

Dag 17: Ögonblick

Dag 18: Känslor

Dag 19: Här bor jag

Dag 20: Tema "olika"

Dag 21: När jag var liten

Dag 22: Mitt beroende

Dag 23: Sommarbild

Dag 24: Detta gör mig glad

Dag 25: I all hast

Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt

Dag 27: Tema "2"

Dag 28: Väder

Dag 29: Nyaste bilden på mig själv

Dag 30: Valfri bild

Så jag börjar med dagens bild SJÄLVPORTRÄTT

I morgon är det personalmöte igen och efter det blir det buggkurs, KUL! Nu ska jag "plocka och fixa" lite inför morgondagens möten.
KRAMAR i massor till Er alla fina och en extra krya på er kram till mamsen och papsen som är förkylda och småkrassliga, LOVE U!

1 kommentar:

  1. Hej svejs själv. Jo våren är nog nästan här. Vintergäck har blommat några veckor och vi har t o m sett krokus i blom. Vi fattar inte hur Jerry Williams orkar med det tempo han håller. Idag skiner solen och tempen just nu är +8. Idag ska vi hämta biljetter till Max Rabe som kommer till Malmö i september. Kram till er alla från farbror och faster.

    SvaraRadera