söndag 13 mars 2011

BRANDBIL och SÖNDAGSMIDDAG

Hej alla fina! Ännu återstår några timmar av helgen och jag funderar på hur jag bäst ska spendera dessa. ska jag fortsätta läsa eller ska jag ta mig en liten prommis? Lutar åt promenad faktiskt och då kanske jag får lite energi till att läsa, eller inte!
I dag bjöds det på PORTERSTEK med gräddsås hemma hos oss, Oliver kom med mamman och pappan och så gjorde även The Oldies från Sköndal,( fast utan mamma och pappa, *fniss*). Tydligen smakade det bra eftersom alla fat var rensade, tji matlåda för mannen alltså.
Oliver hade fått en brandbil som han hade med sig, kul för den både lät och blinkade!!!!!
Ja det blev ju några bilder till.........
Kolla moffa........
Världens goaste
Hej då mommos älskling!
Ny vecka nya utmaningar, HÄRLIGT!

”Börja alltid med att förvänta dig att bra saker ska hända.”


KRAMAR till Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar