söndag 20 mars 2011

Snön försvinner........

....... sakta men säkert och ingen är gladare än jag! Jo förresten i dag var det nog mannen, han tog premiärturen på hojen i dag. Jag väntar nog tills snön är borta helt för frysa det vill jag inte göra.

SÖNDAG och den sista lediga dagen.....men en härlig sådan
På förmiddagen tog jag en skön långpromenad runt delar av Magelungen och jag är glad att jag hade stavarna med mig för det var riktigt halt på många ställen. F*n vad man blir pigg och glad av solen och alla jag mötte bjussade på ett leende!


Jeanette och Oliver kom förbi för att byta de försmå skorna jag köpte till Oliver i går, men det blev dock inget provade för Plutten somnade i sin vagn. De nya skorna fick han prova hemma och de passade.
  Kommer ni ihåg känslan när man var liten och fick börja skor, då var det vår! Nu förtiden är det inte riktigt så ungarna går ju i sina Converse året runt!


Sen åkte jag till FLEX och tränade ett Body Combat pass, vi käkade middag och snart väntar söndagens höjdpunkt -SOLSIDAN, tyvärr är det sista avsnittet. Fattar inte hur fort helgerna går`?
I morgon är det ny vecka och om 2 veckor åker vi till Cypern, det ska bli skönt även om jag måste ägna mig åt att läsa ikapp. Men om jag får välja plats så ligger jag hellre i en solstol och läser "Varför pedagogisk dokumentation" än sittandes vid köksbordet.
Hoppas att ni haft en härlig helg och i morgon är det vårdagjämning, hur nice är inte det!
KRAMAR
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar