måndag 28 mars 2011

Nedräkningen har börjat och en dagens!

En vecka kvar........
God kväll vänner har helgen varit bra? Min var bra men alldeles för kort.Vad har hänt i dag då som är värt att dela med mig av till er? Faktiskt inte särskilt mycket det har varit en vanlig måndag med jobb å jobb å jobb.
Jo förresten ett trevligt avbrott var när Birgitta och Jill kom förbi Solsidan och hälsade på, det var kul och jag inser hur mycket jag saknar min "Bagitta" hon är så galet härlig och så har hon det största hjärtat i hela världen. Efter Cypern så måste det bli en vinkväll med Birgittorna, nu har vi hållt på sen i höstas för få till en kväll när alla kan!
Om en vecka är det alltså dags, mannen flyr landet och vill inte vara hemma på den STORA dagen, och jag får hänga med. Det ska bli skönt att bara vara ....men att bara vara utan OLIVER...oj oj oj hur ska mormorn klara sig? Att sakna och längta efter något eller någon kan vara nog såååååå jobbigt. Men när man väl träffas igen då "slår det gnistor".
Dagens bild då. Temat är favoritbild och då är det inte svårt att välja. Den här bilden tog jag av Oliver i somras på Östnora badet, åh vad jag LÄNGTAR efter sommaren. Visst är bilden underbar?


   Kramar från mig till Er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar