onsdag 16 mars 2011

MYS onsdag

Tjenixen VÄNNER! Tack och lov att det finns underbara saker och stunder som väger upp allt det trista och tråkiga. Onsdagarna med OLIVER är en av dessa underbara stunder då jag släpper allt annat och bara njuter. I dag hade vi sååååå roligt och "rejsade" loss i Globen första stoppet blev Stadium där vi köpte fleecefodrade galonvantar. Nästa stopp blev leksaksaffären och bilhörnan, en polisbil med tillhörande trafikljus ville han ha den lille mannen,- mommo betala den! Såklart mormor gjorde det.
Ja ja jag tänker fortsätta att "skämma bort" honom så mycket jag bara kan, dock inte bara med saker utan framförallt med TID och roligheter. Förresten så blev det en t-shirt oxå. Själv lyxade jag till det på ett par nya strumpbyxor! Vi åkte tillbaka till Råggan och mötte upp mamman och sen var det puss och tack för idag min lilla älskling!
Morgondagen på jobbet är inget jag ser fram emot, plötsligt så blev det nya förutsättning och inga lättlösta sådana....SUCK! Men som tur är så har jag något väldigt trevligt att se fram emot i morgonkväll, middag på stan! 
Bjuder på lite bilder från vår dag!
En smarrig kanelbulle är aldrig fel!
Mycket att peta och pilla på .....


Den här polisbilen blir bra.........

........Mommo betala den!

 Tunnelbana är alltid lika rolig att titta på.

Hoppas att ni får en bra onsdagskväll.
KRAMAR till Er alla
Helene

Utomhusträningen har börjat .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar