tisdag 22 mars 2011

Tretton timmar......

har jag tillbringat på jobbet i dag! Långt i från nytt rekord, men det blev en VÄLDIGT lång dag!

Hej mina trogna BLOGGISAR! Här kommer en liten uppdatering av mitt liv de senaste dygnet och dagens fotoutmaning. Vilket kanonväder det varit i dag riktigt varmt och skönt, det gillar jag men nu lovar ju vädergubbar att det ska smyga sig in lite kyla igen, nej tack!

Plötsligt händer det! Nu är det riktigt tokrörigt på jobbet, vad f*n är det med en del människor som fullkomligt för en bakom ljuset, som sätter upp en fasad som inte stämmer överens med verkligheten, som luras och kör ett falskspel! Trist och tragiskt och därför blev det ett extra långt personalmöte i kväll........
Det blev alltså ingen dans för mig i kväll, men jag får väl ta igen det i morgon kväll på socialdansen.

Dagens fotoutmaning är FAVORITPRYL och mitt val blev den här, min kära lilla kamera!

I morgon ska jag hämta älsklingsungen och vi får se vad vi hittar på. Oliver ska iallafall hänga med hem till Farsta och äta middag med oss för mamman har möte på jobbet och pappan har fotbollsträning, vilken tur vi har för då får vi mysa med honom extra länge.
Nu ska jag hoppa i säng och jag siktar på en god natts sömn med ljuvliga DRÖMMAR,
Godnatt KRAMAR till Er alla!
Sov gott! 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar