tisdag 29 mars 2011

Dagens bild blir ord

Luddigt eller? Här kommer en förklaring. I dag är temat "dagens" och då tänkte jag dela med mig av 4 ord/begrepp som jag fick fundera över idag. Vad jag snurrar till det måste nog förtydliga ännu mer. På jobbet har vi återupptagit sammarbetet med HÄLSOPULS, ett företag som ska hjälpa oss att bli en friskare och sundare organisation. Varje medarbetare får göra sin egen hälsoprofil och i dag var det min tur att att göra en liten avstämning av nuläget. - Har det hänt något roligt och positivt i ditt liv sen sist? Yepp! Livet är fantastiskt! Säger det igen CARPE DIEM- fånga dagen! 
Avslutningsvis fick jag dra fyra kort och på dom stod dessa ord
ÄLSKAD - ROLIG - FÖRLÅTANDE - TILLFREDS.
Hur vet man att man är älskad? Vad innebär det att vara rolig? När är jag förlåtande? Är jag tillfreds? Viktigt att fundera över. 

I kväll var det avslutning på buggkursen, och det blev en härlig blandning av alla turer vi tragglat och övat. Nu blir det uppehåll en vecka sen kör buggen igång igen, ME LIKE!
I morgon är det jag och Oliver som har vår mysonsdag och är det någon som är ÄLSKAD så är det han, ja och några till såklart! LOVE U....
God natt alla mina vänner, SOV GOTT
KRAMAR
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar