onsdag 23 mars 2011

Mys, dans och en dagens!

Halloj i den sena kvällen! Oj vad det var skönt att komma i väg och dansa och vilken tur jag hade för alla mina favvvodansare var där så det blev mycket bugg. 
Mannen i huset har tackat för i dag och har gått och lagt sig, så här sitter jag ensam med Mr Toshiba och surfar runt. Nånstans finns det väl en liten sanning i när han säger att jag är internetberonde... typ kanske lite!
Nu till myset. OLIVER denna underbara lilla människa hämtade jag kl. 14 på förskolan och jag lyckades väl "få igång de små liven" så det blev mycket bus innan jag och Oliver kom därifrån.
I  dag premiäråkte vi ersättningsbussarna till Gullmarsplan, smidigt och snabbt, så vi tog oss en prommis till Skanstull. Oliver var så glad över alla tunnelbanor, polisbilar, ambulanser, taxibilar som vi såg men nåt fattades. -Mommo bambilen borta!  
Vi gick till Ringen och där vi köpte en Musse Pigg t-shirt till Oliver (som han själv valde) och en ny jeansjacka till mig sen tog vi Tunnelbanan hem till Farsta och fixade middag.
Som ni säkert räknat ut så var vi givetvis i leksaksaffären där Oliver blev helt betagen av en gigantisk brandbil för 550:- men jag dealade bort den mot en polisbuss för 70:-.

Vad är det med småkillar och deras kärlek till utryckningsfordon?
Kan själv är Olivers motto nu för tiden! Oliver valde mat i dag som ni ser, korv och nån skruvvariant av pasta och mycket ketshup såklart.
_________________________________________________________________________________
Dagens bild är en familjemedlem och detta är mitt val
OLIVER såklart!
Nu är det dags att hoppa i säng. Dröm sött och sov gott alla fina.
KRAMAR
Helene



1 kommentar:

  1. Måste bara fråga...har ni sett hjärtat på badrumsspegeln?

    SvaraRadera