fredag 4 mars 2011

Det där med bulle.....

.....internt familjeskämt *hahahahaha* men är det nån som gillar BULLAR så är det älsklingsungen! Träffade honom och mamman över en fika i Nacka Forum mellan klippning och pluggande.

Hej på er Darlings, skönt med fredag eller hur? Har svurit över en engselska rapport/avhandling som vi ska läsa, ibland känns det som om jag har full koll och ibland inte! Suck! Ger upp för i dag och sticker en sväng till FLEX och kör en Body Combat klass! Tjingeling vi kanske ses/hörs nåt mer idag, you never know!

Kolla in det här! Vart är världen på väg, latinosemla?????!?! Jag bara undrar är det nåt fel på orginalet? Vilken combo, banan/mango....YERK!
KRAMAR
H

2 kommentarer:

  1. Fy vad sött och äckligt! Ha en trevlig helg
    önskar faster & farbror

    SvaraRadera
  2. Personligen tycker jag det verkar ganska gott med mango och banan :o) Fast är ju inte så förtjust i just semlan då så det kan ju bli knepigt. Jag vet...jag äter fyllningen och ger bullen till Peter :o) Oj vilket svammel det blev helt plötsligt. Kanske bäst att sluta nu? Eller? Jag vet inte... hihihi

    SvaraRadera