lördag 19 mars 2011

Lördag och ledig

Hello SUNSHINES!
Hur härligt är det inte att vakna av solsken? Gårdagens väderbakslag var inte kul men solen som har lyst på oss hela dagen fick nog de flesta att glömma snön som föll i går.
Taggad av det vackra vädret tog jag mig en promenad till FLEX och Step up klassen, det var ett superroligt pass och de 60 minuterna flög i väg. På hemvägen gick jag förbi Intersport och köpte nya springisar, ett fynd för 390:- de hade kostat 900:- så jag kände mig nöjd med mitt köp. Det börjar väl bli dags att träna lite inför loppet.......hmmmm
Oliver och mamman kom förbi och hälsade på. Han är för härlig den lille mannen, han pratar hela tiden och han sitter inte still många sekunder, jo när han leker med sina bilar då kan han sitta och köra, backa och parkera bilarna hur länge som helst.
 I dag när vi satt och "degade" och då säger Oliver - Mommo köpa bambil? -Jamen du har ju många brandbilar! - Köpa en till!  Oliver är helt "galen" i brandbilar, polisbilar och ambulanser så det blir väl säkert en till på onsdag.

I dag hade Oliver på sig sin POP t-shirt som vi köpte i onsdags.
 Nu ska jag inta min favoritplats - soffhörnan - och titta på Körslaget eller så blir det nån film. Hoppas ni får en skön lördagskväll.
KRAMAR
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar