torsdag 10 mars 2011

Äntligen hemma


Tjenixen alla bloggisar! Snart fredag, typ om en timme, och det gillar jag. Det jag inte gillar är SURA och BITTRA människor. Att de orkar?!
Jag stötte på en sån  nu i kväll när vi var på föreläsning med jobbet, en riktigt trist man. Han avbröt tjejen som föreläste och kom med de mest korkade frågor och påstående, han var dessutom den ende mannen där så jag vet inte om han hade ett behov av att tydliggöra det. Hur som helst till slut tröttnande jag och kommenterade hans "tjattrande" som icke relevant till föreläsningens innehåll. Men han fortsatte och mala och en annan kvinna som också tröttnat på hans bladder sa ifrån, då (äntligen) reste sig f*nskapet och gick. Tack och hej ingen saknade dej!!!!!!
Men i morgon är en annan dag och förhoppningsvis en trevlig och kul sådan, såklart det blir, efter som man inte får roligare än man gör sig!
Natti natti alla fina glada och positiva människor, sov gott!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar