torsdag 3 mars 2011

RELAX

Hello sunshines! En väldigt lång dag.....men en bra sådan. Gillar SOLEN vill ha mer, mer, mer....NU!
Nu är vi igång med vår nya förskola, kul men såååååå mycket som ska fixas och självklart massor som inte funkar ännu, men men Rom byggdes ju inte på en dag.
I morgon får dom klara sig utan mig för jag MÅSTE läsa, har en del som ligger och väntar på att bli läst men skolan känns inte som prio ett just nu. För att inte riskera att bli sysslolös så har jag bokat en klipptid i morgon med, typiskt mig, men jag har ju hela helgen på mig *fniss*
Men det har jag verkligen inte för på lördag ska jag på danskurs mellan 12-16 och på söndag avgår båten mot Åbo och Nådendal kl.7.45. Var kan man ansöka om mer timmar på dygnet? Alla tips mottagesmed största tacksamhet.



 Tjingeling å KRAM
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar