fredag 18 mars 2011

I går och i dag

Hej FREDAG och äntligen helg och två dagar helt utan "to do" planer. Oppps! Klarar jag det? Jag ska göra mitt bästa.
Nu är det extremt mycket som är händer på jobbfronten, framförhållning från högre ort finns inte, allt ska ske snabbt och helst igår! Lätt och bestämma när man är långt ifrån verkligheten!
Men det finns ljuspunkter och roligheter som väger upp och tur är väl det. Som igår till exempel god mat och dryck och massor av "prat" på den lilla trevliga krogen " Greken på hörnet". Inte nog med att maten var bra så har de nog Stockholms finaste toalett!

Innan vi åkte hem till förorten så åkte vi upp i Skybaren i Skrapan och njöt av den otroligt fina utsikten.
___________________________________________________________________________________
I morse fick jag finfrämmande från Strängnäs, Icka Picka och vovvarna kom och käkade frukost, mysigt! Vi babblade lite och sen var det dags för mig att ge mig av till skolan.
En överraskning väntade när jag kom hem Icka hade dammsuget och plockat in i diskmaskin, TACK gumman!
Jo förresten chokladskålen var tömd oxå. Förvånad? Nope!
Nu blir det en dusch och morgonrock på sen får jag se hur långt jag pallar i kväll zzzzzzz
Kramar från mig till Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar