torsdag 31 mars 2011

On the road

Halloj! Vart tog denna lilla dag vägen?
Det blev väldigt mycket bilåkandet för min del i dag, men jag hann med alla mina "uppdrag och inköp", leksaks/material till den nya förskolan, yogamattor och en dator leverans......och däremellan lunch med en kär gammal vän, vilket var både gott och trevligt. Tillbaka på jobbet så hann jag beta av en del av dagens "fixa helst i går lista", men i morgon är en ny dag och då ska det vara klart, för sen har jag ju semester! Måndag morgon 06.00 lyfter planet mot Cypern och lata dagar. Jag åker tillsammans med en 59 åring och kommer hem med en 60 åring, de ni! Åren går!

Dagens bild: TOKIGT!
Det kanske inte riktigt var den första tanken som dök upp efter att vi blev överraskade av ett STÖRTREGN och en hänsynslös bilist som bokstavligen "dränkte oss".
Men nu så här i efterhand när jag ser bilden kommer jag  ihåg känslan och innebörden av VÅTT
En bamsekram från mig till Er alla!
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar