måndag 16 maj 2011

What´s up?

Så där ja då var måndagen i det närmaste avklarad. Skönt. Men vilken måndag...jag måste ju iallafall medge att mitt jobb aldrig blir  långtråkigt för det händer något hela tiden. Möten som ska leda till utveckling och förbättring, beslut som ska fattas, händelser som måste pratas om, planering, schemaändringar, semesterplanering.......and so on! Men däremellan så brukar jag sno åt mig lite kvalitetstid med "minisarna".
Baksidan av min "späckade dag" var alla missade samtal, SORRY, men jag lovar att höra av mig i morgon.

I dag kom Birgitta Blom och hälsade på, kul, för det var så längesen vi träffades. Saknar faktiskt alla våra projekt som alltid blev så mycket större än vi från början tänkt, galet och inte alltid så genomtänkt men hystersikt kul. Kommer aldrig att glömma Kulturfestivalen på Älvsjöbadet när vi "bara" skulle ansvara för sagotältet och berätta sagor men som slutade med att vi gjorde 200 trummor av papprör tillsammans med lika många barn, det var färg och klister i hela tältet! I dag gick det lugnar till men vi började spåna lite.........nyfikna?

Dagens höjdpunkt var buggkursen. Temat för kvällen var "vi leker att det är tävling" . Jag hade turen och få "tävla" med min favvodansare, som jag inte vet vad han heter, det funkade till 100% fasiken vad bra vi var! Kanske för att det inte var tävling på riktigt för då hade nog nerverna spökat.
Nu mina vänner är det dags att infinna sig för en date med John Blund så jag önskar er en god natts sömn full av ljuvliga drömmar!

KRAMAR
Helene
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar