måndag 2 maj 2011

Jag fryser.....

...men vänta nu, VAD HÄNDE MED VÅRVÄRMEN??????  Fasiken vad det har varit kallt i dag hit med VÅREN, NU! (Mannen säger att den kommer till helgen så nu hoppas jag att han har rätt) Nog om vädret för det känns inte som om det går att påverka så värst mycket.

Godafton!
Måndagen avklarad och den blev väldigt lååååååång och intensiv, ovanligt va? Då gäller det att plocka ut godbitarna och dom var faktiskt många dom oxå. En blick, några ord, en känsla, ett möte, ett skratt, en kram..... det finns så mycket att njuta av och glädjas åt och i dag hittade jag mina "Halleluja moments"!

Annars då? I kväll var det Buggkurs och ibland blir det enkla svårt, tänk att en vanlig högersnurr kan bli såååå "svår" i halvtakt! Men tillslut satt den! Nu ska jag faktiskt ta och dyka ner lite i min "kära studentlitteratur" ZzzzzZZZZzzzZzz

 KRAMAR
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar