lördag 7 maj 2011

Less is more!

I fortsättningen ska det vara mitt motto för nu är det slut på "kan vara bra att ha nångång......" För varje ny ska som kommer innanför våra dörrar så en gammal sak slängas.

Lördagen har verkligen bjudit på ett härligt väder så vi tog oss en liten åktur till Djurgården. Big mistake kan man säga för samma tanke hade väldigt många andra också. Mot Grönan styrde vi färden för att köpa Grönan kortet, två kort med fri entré hela säsongen för endast 284;- (om man hade DNkort vill säga) så nu ska det dansas hela sommaren. Dansen sätter igång redan nästa vecka, på torsdag, men då ska jag på "turné" till Nyköping så då blir det inget dansande.
När vi kom hem så stod Oliver och mamman och väntade vid garaget, TREVLIGT! Oliver är så imponerad av motorcykeln men sitta på den det vill han inte.
Den lille godingen hämtade favvobilen och sen körde morfarn och han rally bland flyttkartongerna!

Det har varit full rulle här i Farsta i dag med andra ord. Klockan 0700 i morse var jag i tvättstugan och efter det så åkte jag och tränade ett Step up pass, så galet roligt!
Men nu ska jag inte göra så värst mycket mer än att göra mannen sällskap i soffan och hoppas att jag vinner kampen om fjärran.

Ha en slapp och skön lördagskväll. Tjingeling och kramar
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar