tisdag 3 maj 2011

Hoppsan...

....... gick en sväng förbi TELIA efter jobbet och vips så hade jag blivit med en ny mobiltelefon! Så det kan bli, bara så där.
Faktum var att min gamle trotjänare mr sony ericson hade gjort sitt så en uppgradering var nödvändig för utan mobil kan man ju inte va!

Men hörrni vilket fint maj väder dagen har bjudit på! SNÖ! Det är inte okey liksom. Jag har ju iof inte varit ute så värst mycket i dag utan jag har "hängt" med datorn, men det är ju inte kul för dom som jobbar utomhus...stackars Er små darlings!
I morgon ska jag besiktiga bilen för första gången i mitt liv och sen har jag tagit lite kompledigt för att fixa lite inför .......(hmm inget att nämna) och sen ska jag hämta SNUSEGRISEN!
KRAMISAR PÅ ER och natti natti!
Helene

1 kommentar:

  1. Kan det möjligen vara en födelsedagspresent? Välkommen in i iPhone-gänget. Har en själv sedan någon månad tillbaka.

    GRATTIS på födelsedagen önskar skåningarna.

    SvaraRadera