lördag 14 maj 2011

Två och en halv vecka kvar.....

........tills vi flyttar. Packandet och rensandet fortsätter i "Casa Ericsson", jag fattar inte, var kommer allt "junk" i från?!?
Visst är det härligt med helg och den här helgen blev ju lite extra lång eftersom jag var ledig i går. Det var så skönt att åka iväg och "bara vara". Det borde man göra lite oftare och det finns så många fina små ställen runt omkring Stockholm. CARPE DIEM
Vad har hänt i Farsta i dag? Jo det har varit en mixad dag med allt från träning, tvätt, packning, matlagning till mys och bus med OLIVER!

 De här ögon får mig att smälta totalt ......
 Oliver här lärt sig att "busvissla"
Världens sötaste lilla rumpa

Nu ska jag titta på Eurovision songcontest, den här gången har jag inte hört en enda låt mer en Saades så HEJA Sverige!
Kramar
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar