tisdag 17 maj 2011

Frukost gäster

Missade Icka och vovvarna med en kvart!Jag hade redan åkt till jobbet när hon kom, typiskt. Men när jag kom hem låg det ett brev på bordet där hon bland annat hade synpunkter på chokladbitarnas smak, ingen höjdare enligt henne men några bitar slank tydligen ner....är någon som känner henne förvånad? Nope! Jag ska köpa "fin choklad" tills nästa gång du kommer!
 I kväll var det personalmöte - igen och när det var slut åkte jag till Nackswinget för vårens sista buggkurs. Det blev en fartig finalkväll och vi var några som stannade kvar efterkursen och provade på dubbelbugg, riktigt roligt faktiskt!
Det var totalstopp i tunneln! Det var tydligen några bilar som bumpat in i varandra, så det kan bli. Kön släppte ganska snabbt och jag kunde fortsätta mot Finntorp.
Annars har väl dagen varit betydligt trevligare och lugnare i dag än i går och då gäller det att ta tillvara på guldstunderna som infinner sig när man minst anar.
Det var allt från mig i dag, sov gott.......och KRAM

1 kommentar:

  1. Det låter bra det :o)
    Kan även meddela att jag kom fram till att farsan inte lider av några biverkningar från sin medicin. Jag var ju tvungen att läsa någonting eftersom nån hade slängt DN :o)

    SvaraRadera