onsdag 4 maj 2011

Födelsedag!

VILKEN HÄRLIG DAG!
Tjingeling finaste och bästaste FAMILJ och VÄNNER! Tack för den kärlek och omtanke ni visat mig i dag, jag är så glad att jag har er.
Icka var först ut, grattismess kl:04.00!! (Nog för jag brukar vakna tidigt men inte i dag)
Vad har hänt i dag då? Jobbade lite på fm och åkte sen och besiktigade bilen för första gången, jag kan ju säga att jag fick en privat guidad besiktning i 40 minuter av en mycket ambitiös man. Hmm om jag var intresserad, njaaaaa, men jag höll god min! Ha ha ´ha.Bilen gick igenom!
Efter besiktningen tog jag ut några timmar komp, handlade och åt lunch med en kompis på ett barnfritt ställe. LYXIGT och mycket mycket TREVLIGT.
Sen var det dags att hämta OLIVER. I värsta störtregnet/hagelskuren sprang vi till bussen som gick till Gullmarsplan och sen åkte vi såklart tunnelbanan till Farsta. Det blev en sväng till leksaksaffären och i dag klarade jag mig undan med ett paraply med Bamse( Lyckades förhandla bort det rosa volangkantade paraplyet, tror inte mamman och pappan hade uppskattat det!)
Vi gick sen hem och fixade kycklingsallad och hallonmarängtårta till familjen. Ja sen åt vi och jag fick paket och blommor.



TUSEN TACK igen ....love u!
KRAMAR
Helene

1 kommentar:

  1. Du verkar haft en super-födelsedag.Bra, det är du värd! KRAM T

    SvaraRadera